خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح زمستانه پلیس راه در یزد/کاهش ۲ درصدی تصادفات فوتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۴۵۲

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: طرح زمستانه پلیس با هدف ارتقای امنیت و سلامت و با مشارکت تمامی ارگان‌های مربوطه از ابتدای آذرماه آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد با تاکید بر اینکه باید آرامش، آسایش و امنیت را برای مردم فراهم سازیم اظهار داشت: طرح انتظامی و ترافیکی ویژه زمستان ۱۴۰۰ با مشارکت دستگاه‌های مربوطه از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و ... با محوریت پلیس اجرا می شود.

وی با بیان اینکه انتظار می رود با اجرای این طرح همانند سالهای گذشته شاهد کاهش تصادفات و فوتی های جاده‌ای باشیم افزود: در این خصوص نیازمند مشارکت و تعامل و همکاری مردم با خدمت گزاران خود هستیم.

سردار بهدانی فرد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همه توان خود را برای اجرای این طرح به کار گرفته است، عنوان کرد: بی تردید حضور پلیس و دیگر دستگاه‌های امدادی در سطح جاده‌ها، تاثیر بسزایی در کاهش تلفات و خسارات ناشی از حوادث و سوانح رانندگی دارد و نیروی انتظامی در این طرح با افزایش چشمگیر تیم‌های گشتی پلیس در محورهای مختلف مواصلاتی استان، تأمین امنیت را با جدیت تمام دنبال خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست با عوامل انتظامی استان و تیم‌های امدادی و خدمات جاده‌ای همکاری لازم را داشته و به مقرارت عبور و مرور توجه بیشتری کنند و با استفاده از تجهیزات لازم به سفر بپردازند.

وی همچنین از کاهش ۲ درصدی تصادفات فوتی در یزد خبر داد و اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس راه و راهور استان یزد از ابتدای سال تاکنون در تصادفات فوتی ۲ درصد کاهش به در تصادفات جرحی یک درصد را نسبت به سنوات گذشته داشتیم.

فرمانده انتظامی استان یزد علت بیشترین تصادفات جرحی و فوتی در جاده‌ها را سبقت غیر مجاز و خواب‌آلودگی حین رانندگی بیان کرد و گفت از رانندگان درخواست می شود با سرعت مطمئن رانندگی کنند و فاصله طولی خود را با خودرو جلویی حفظ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز