خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسى و امور حقوقی استانداری هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۳۴۶

استاندار هرمزگان با صدور حکمی، حبیب بهادری را به سمت سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسى و امور حقوقی استانداری هرمزگان، منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدى دوستی استاندار هرمزگان در این حکم خطاب به حبیب بهادری، آورده است:

با استعانت از ایزد منان، نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسى و امور حقوقی استانداری منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمى خامنه ای (مدظله العالی) ضمن برنامه ریزی مطلوب و بهره گیری مناسب از امکانات، استعدادها و ظرفیت های موجود در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست ها و برنامه های دولت مردمی ایران قوی، در چارچوب وظایف قانونی، موفق و موید باشید. توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

حبیب بهادری سوابق اجرایی و مدیریتی مختلف از جمله مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس، قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس، معاون فنی و اجرائی سازمان خدمات شهرداری بندرعباس، معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری بندرعباس، معاون امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس استان هرمزگان، عضو شواری برنامه ریزی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامى هرمزگان، عضو ستاد اربعین استانداری هرمزگان و مسئول اربعین ستاد عتبات عالیات هرمزگان، عضو و مسئول کمیته پشتیبانی قرارگاه مواسات و همدلی استان هرمزگان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز