خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

نیروهای پلیس راه از امروز در گردنه‌های استان مستقر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۹۸۹

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: از امروز نیروهای پلیس راه در گردنه‌های استان از جمله آوج و کوهین حضور دارند و به‌صورت شبانه روزی و با آمادگی کامل مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش در رزمایش طرح زمستانی که صبح امروز با حضور نیروهای امدادی، انتظامی و خدمات رسان در قرارگاه پلیس راه استان برگزار شد، گفت: وضعیت استان قزوین به لحاظ تردد، موقعیت اقلیمی، گردنه‌ها و کولاک خیز بودن به همت همه جانبه نیاز دارد تا غافلگیر نشویم و روند کاهشی تصادف که طی شش سال متولی شاهد آن بودیم ادامه پیدا کند و حداقل سوانح را داشته باشیم.   

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در نیروی انتظامی از پیش برای طرح زمستانی پیش بینی‌های لازم صورت گرفته و وظایف پلیس راه و نیروی انتظامی برای ترافیک و کمک به شهروندان جزء اولویت و در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: لازم است راهداری در رفع نواقص جاده‌ای و سلامت ماشین آلات راهداری اقدامات لازم را انجام دهد، همچنین باید از طرف مدیریت بحران استان تردد وسایل تقلیه حامل مواد خطرناک مدیریت شود و برای کمک رسانی به افراد در راه مانده پیش بینی لازم صورت گیرد.

این مسئول انتظامی ستان قزوین ادامه داد: شش درصد از مصدومین در حال انتقال به بیمارستان فوت می‌کنند که اورژانس و هلال احمر با گشت‌ها و تیم‌های سیار در کاهش این میزان تاثیر گذار خواهند بود، در واقع اقدامات علوم پزشکی در این فصل در کاهش مصدومان جاده‌ای اهمیت دارد و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

ذاکری منش گفت: با توجه به بارش‌ها و ایمن نبودن جاده‌ها این احتمال وجود دارد که در برخی ساعات و مقاطع ممنوعیت تردد اعلام کنیم و لازم است عموم مردم در این باره همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز