خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری اصفهان:

ایران کشور آزادی است و مردم هر منطقه حق دارند مطالبات خود را مطرح کنند/ راهبرد ما درباره آب ، راهبرد رهبر انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۵۷۱

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ایران، کشور آزادی است و مردم هر منطقه حق دارند مطالبات خود را مطرح کنند، گفت: نگاه به موضوع آب باید ملی باشد و اگر محله‌ای یا منطقه‌ای به آن نگاه شود، اشتباه است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ابراهیم جان‌نثاری، با بیان اینکه مردم اصفهان خواسته‌های خود در باره جاری شدن آب زاینده‌رود را به صورت زیبا، آرام و منطقی بیان کردند، افزود: اجتماع روز جمعه مردم اصفهان به صورت خودجوش و مردمی برگزار شد و سبک ابراز خواسته‌ها در آن، مهم و قابل اعتنا بود و مردم در کمال آرامش و صداقت آمدند و حساسیت‌ها و مطالبات خود را بیان کردند.

وی با تاکید بر اینکه نگاه به موضوع آب باید ملی باشد و اگر محله‌ای یا منطقه‌ای به آن نگاه شود، اشتباه است، اظهار داشت: افراد مختلف دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به موضوع زاینده‌رود مانند مسائل اقتصادی و معیشتی، تمدنی و فرهنگی، اجتماعی و نشاط و زیباشناسی دارند، اما این روزها نه تنها مردم اصفهان بلکه همه مردم ایران و حتی دنیا نسبت به ضرورت زنده بودن زاینده‌رود با توجه به اهمیت نقش گردشگری این خطه، حساسیت دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه ایران، کشور آزادی است و مردم هر منطقه حق دارند مطالبات خود را مطرح کنند، اظهار داشت: در اجتماع مردم و کشاورزان اصفهان به هیچ عنوان موضوع اختلاف بین استانی مطرح نبود و نخواهد بود بلکه آنها مطالبه خود مبنی بر جاری شدن آب زاینده‌رود را بیان کردند. وی اضافه کرد: اینکه آب چگونه باید تامین شود و سهم استان‌ها چقدر باید باشد، جزو مباحثی است که نباید به مردم کشیده شود؛ بلکه بر اساس ضوابط و قوانین، این مطالبات پیگیری خواهد شد.

جان نثاری با اشاره به اینکه بیان مطالبه توسط مردم هیچ اِشکالی ندارد، تصریح کرد: مسئولان نیز باید تصمیم های قانونی و منطقی بگیرند تا مردم بنا به حقی که دارند، از آنها منتفع شوند.

وی تصریح کرد: مردم اصفهان با مردم چهارمحال و بختیاری، یزد و خوزستان ذره ای مشکل ندارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در باره آب باید در سطح ملی تصمیم‌گیری شود، اضافه کرد: در استان اصفهان یک راهبرد در باره موضوع آب و یک رویکرد اجرایی درباره آن داریم و راهبرد ما همان راهبرد رهبر  انقلاب است به طوری‌که ایشان تاکید دارند که در باره مسائل مختلف از جمله آب، اگر اختلافی وجود دارد نباید به مردم کشیده شود بلکه لازم است بین مسئولان حل و فصل شود.

جان نثاری همچنین گفت: ما طالب این نیستیم که چنین اجتماعاتی به این شکل ایجاد شود و می‌گویم مسئولان آنقدر باید مردمی باشند و بین مردم بروند که اصلا نیازی به برگزاری چنین اجتماعاتی برای پیگیری مطالبات نباشد.

جان نثاری به مسئولان توصیه کرد تا خود را در سطح مردم قرار دهند و با آنها زندگی کنند و اگر جایی مطالبه عمومی وجود دارد طبق ضوابط و با متانت آنها را پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: چنین چیزی در دنیا سابقه ندارد که مردم در باره موضوعی حیاتی مانند آب اینگونه کنار هم جمع شوند و با کمال نظم، ادب و احترام به مسئولان و نیروهای انتظامی، مطالبات خود را بیان کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز