خبرگزاری کار ایران

در پی هشدار زرد هواشناسی؛

مدیریت بحران قزوین نسبت به بارش برف و باران در استان هشدار داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۴۶۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: باتوجه به هشدار زرد هواشناسی و بارش برف و باران در استان، لازم است هم استانی‌ها برای جلوگیری از بروز خسارت تمهیدات لازم را در نظرداشته باشند.

به گزارش ایلنا، قدرت الله مهدیخانی با اشاره به هشدار هواشناسی گفت: بنا بر هشدار زرد صادره از سوی سازمان هواشناسی، از اوایل وقت روز دوشنبه یکم آذر تا ظهر روز سه شنبه دوم آذر ماه، با ورود و گذر یک سامانه بارشی، در اغلب نقاط استان قزوین شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات، همراه با پدیده مه و کولاک و وزش باد نسبتا شدید و پدیده رعد و برق همراه با تگرگ خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین عنوان کرد: لازم است کشاورزان استان تمهیدات مورد نیاز را برای پیشگیری از خسارت به محصولات کشاورزی انجام دهند.

وی تأکید کرد: همچنین لازم است هم استانی‌ها، هشدار‌های صادره را جدی بگیرند و از تردد بی مورد در جاده‌ها و مسیر‌های لغزنده و از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مهدیخانی گفت: تجهیز خودرو‌ها به وسایل ایمنی از قبیل زنجیر چرخ، ضدیخ، پتو، لباس گرم و جیره خشک و کسب اطمینان نسبت به ایمنی وسایل گاز سوز و سلامت دودکش‌ها ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز