خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

برف و کولاک در راه استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۳۰۴

کارشناس هواشناسی استان قزوین از بارش برف و باران در ارتفاعات استان و احتمال کولاک در گردنه‌های استان از اواخر وقت امروز تا ظهر فردا خبر داد.

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: امروز با گذر سامانه بارشی همراه با نفوذ زبانه‌های پرفشار در برخی مناطق استان بویژه ارتفاعات شمالی بارش باران و برف پیش بینی می‌شود که بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به‌صورت برف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: وزش بادهای شدید و نسبتا شدید و کاهش محسوس دما تا ظهر فردا پیش بینی می‌شود، به صورتی که بامداد فردا کمینه دما در بیشتر مناطق استان در محدوده صفر خواهد بود.

وی عنوان کرد: باتوجه به لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی، لازم است رانندگان در ترددهای درون شهری و برون شهری جانب احتیاط را رعایت کرده و از تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند؛ همچنین از حضور در مناطق کوهستانی و ورزش‌هایی مانند کوهنوردی اجتناب شده و مصرف حامل‌های انرژی نیز مدیریت شود.

آخوندی گفت: کمینه دمای استان بامداد امروز با 2 درجه در آوج و بیشینه دما نیز ظهر دیروز با 20 درجه در رازمیان به ثبت رسید؛ دمای قزوین نیز بین 3 و 13 درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز