خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی مخابرات اردبیل:

افزایش تعرفه تلفن‌های ثابت باعث توسعه شبکه و ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۳۲۵

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه اردبیل خواستار اصلاح تعرفه خطوط تلفن ثابت شد و گفت: در صورت عدم افزایش تعرفه‌ها در خدمت‌رسانی مطلوب به مردم با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد.

عزیز جوادی در جلسه مخابرات مناطق استان‌ها که به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بالا بودن هزینه نگهداری خطوط ثابت تلفن برای مخابرات اذعان کرد: هزینه دریافتی از خطوط ثابت به مراتب پایین تر از هزینه نگهداری آن می باشد که در این جلسه خواستار بازنگری تعرفه تلفن های ثابت شدیم.

وی با اشاره به وجود مشکلات عدیده مالی در مخابرات منطقه اردبیل اذعان کرد: با توجه به اینکه هزینه تجهیزات و اقلام مخابراتی به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان در سال های اخیر چندین برابر افزایش یافته، ضروری است تا پس از ثبات 19 ساله در تعرفه خطوط ثابت، نسبت به بازنگری و اصلاح هزینه قبوض اقدامات اساسی در سطح کشور انجام شود.

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه اردبیل ادامه داد: در صورتیکه اقداماتی در راستای اصلاح قیمت ها انجام نشود مخابرات اردبیل در توسعه شبکه و ارائه خدمات مطلوب با مشکلاتی مواجه خواهد شد که این رویه کیفیت خدمات رسانی به مردم را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/
بابک حقی
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز