خبرگزاری کار ایران

معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب کشور خبرداد:

بهره برداری از ۵۵ پرو‍ژه واحدهای فنی در منطقه شمالغرب

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۶۰

معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب کشورگفت: ۵۵ پرو‍ژه در راستای انتقال ایمن و پایدار خطوط لوله منطقه شمالغرب طی سال ۹۲ توسط واحدهای فنی به بهره برداری رسید.

معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب کشورگفت: تعمیرات اساسی ماشین آلات سنگین راهسازی منطقه شمالغرب از طرح هایی بود که با تلاش کارکنان تلاشگر این واحد در سال ۹۲به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا از زنجان, براتی, معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب کشور با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما ارتقای پایداری خطوط لوله می باشد، گفت: plc کردن خطوط خط تبریز / مراغه / میاندوآب، اصلاح سیستم DCSپست های برق مراکز انتقال نفت منطقه، تعویض تابلوهای فشار متوسط و ضعیف ۳۸۰ ولت ورودی مراکز انتقال نفت وتعویض تابلوهای Mccتاسیسات تبریز از اهم پروژه هایی است که طی سال ۹۲ به بهره برداری رسید.

حمید براتی افزود: تعویض د‍ژنکتورهای ۲۰و ۶ کیلوولت مراکز تبریز و میاندوآب، تعویض رله و بهسازی سیستم های حفاظتی و مدار فرمان در مراکز انتقال تبریز و میاندوآب از دیگر پروژه های اجرا شده در منطقه شمالغرب می باشند.

وی با اشاره به انجام ۵ پروژه مهم در واحد نقلیه، ابرازداشت: تعمیرات اساسی ماشین آلات سنگین راهسازی منطقه شمالغرب از طرح هایی بود که با تلاش کارکنان تلاشگر این واحد در سال ۹۲به اتمام رسید.

معاون فنی منطقه شمالغرب اجرای رینگ هایدرانت آتش نشانی در سراب، اردبیل و تاسیسات زنجان، سدسازی در مسیر خط تبریز، سراب و اردبیل و شن ریزی مسیر خط ۸ اینچ نیروگاه ارمیه را از مهم ترین پرو‍ژه های اجرا شده واحد ساختمان منطقه شمالغرب عنوان کرد.

وی تصریح کرد: پروژه تعمیرات اساسی توربین، پمپ ها و ساخت مارکرها در مسیر خطوط لوله نیز از مهم ترین طرح های انجام شده واحد مکانیک و تعمیرات خط طی سال ۹۲ بود.

براتی، انتقال ایمن و پایدار و پایداری خطوط لوله نفت را از مهم ترین اهدف شرکت دانست و ابراز داشت: در سال های گذشته به منظور شناسایی نقاط ضعف و خوردگی خطوط لوله انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی نقاط بالای ۷۰ و ۴۰ درصد پیگ رانی هوشمند شدند.

وی ادامه داد: این عملیات تا پیگرانی کامل کل خطوط منطقه شمالغرب ادامه می یابد و اقدامات لازم جهت ترمیم نقاط زیر ۴۰ درصد در سال آتی انجام خواهدشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز