خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی آبیک خبر داد:

تحقق 77 درصدی تعهد اشتغال کشاورزی در آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۵۵۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک از تحقق 77 درصدی تعهد اشتغال این شهرستان در بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی همت‌زاده با اشاره به اشتغالزایی در بخش کشاورزی گفت: سهمیه ابلاغی اشتغال سال جاری شهرستان آبیک در بخش کشاورزی ۴۴۰ نفر بوده است که از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۳۴۰ نفر اشتغالزایی شده است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک با بیان اینکه بیشترین اشتغال ایجاد شده در زمینه دامپروری بوده است، اضافه کرد: ۲۰۰ نفر در بخش دام و طیور، ۵۰ نفر در زمینه گلخانه و قارچ، ۵۰ نفر در زمینه مکانیزاسیون و ۴۰ نفر هم در بخش صنایع تبدیلی مشغول به کار شده‌اند.

همت زاده به حمایت‌های صورت گرفته در زمینه اشتغال‌زایی اشاره و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات بهین‌یاب در شهرستان برای اجرای طرح‌های کشاورزی و اشتغالزایی در این زمینه جذب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک بر اهمیت حمایت از مشاغل خانگی به منظور تحقق کامل سهمیه اشتغال‌زایی بخش کشاورزی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: با توجه به این موضوع که ۸۰ درصد تسهیلات مشاغل خانگی به صاحبان مجوزهای پشتیبان مشاغل خانگی تعلق می‌گیرد، در همین راستا سه  واحد پشتیبان در بخش کشاورزی در این شهرستان جهت دریافت تسهیلات به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز