خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

تعامل استاندار جدید با دستگاه‌های مختلف، قزوین را از چالش‌ها عبور داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۱۷۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: استاندار پیشین در دوره‌ای سخت و با محدودیت‌های مختلف وظیفه استانداری را عهده‌دار شد؛ اما با تلاش و همکاری و همراهی با اقشار و دستگاه‌های مختلف باعث شد، استان از چالش‌های مختلف عبور کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسنعلی اصغری در مراسم تکریم و معارفه استاندار قزوین که شامگاه شنبه در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین با حضور وزیر کشور برگزار شد، به نمایندگی از شورای اداری استان، گفت:ایفای نقش در عرصه مدیریت دولتی، عرصه‌ای است که کارگزارانش همه همت و توان خود را برای عمل به نفع عامه به نمایش می‌گذارند و برای یافتن بازخورد اجتماعی و امور مختلف و تحقق عقلانیت در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند.

این مسئول افزود: کسب عنوان برتر استان در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش در نتیجه اقدامات مختلف انجام شده استاندار است که شایسته تقدیر است.

وی خطاب به استاندار جدید قزوین عنوان کرد: به استاندار جدید تبریک گفته و از طرف شورای اداری استان اعلام می‌کنیم که تمام تلاش و همکاری را خواهیم داشت.

در این مراسم از هدایت الله جمالی پور تقدیر شده و محمدمهدی اعلایی به‌عنوان استاندار جدید قزوین معرفی شد.

محمدمهدی اعلایی روز یکشنبه ۱۶ آبان در جلسه هیات دولت به ریاست رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار قزوین در دولت سیزدهم معرفی شد.

اعلایی با مدرک کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی از دانشگاه تهران و دکترای مدیریت کسب و کار در مسئولیت‌های مختلفی از قبیل معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت سهامی بیمه ایران، مدیرکل ثبت احوال استان تهران، معاون استاندار خراسان رضوی، مدیرکل توسعه کار آفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت کار و امور اجتماعی و مدیرکل تعاون استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان حضور داشته است.

پیش از این هدایت الله جمالی پور مسئولیت استانداری قزوین را برعهده داشته است که از ششم شهریور ۱۳۹۸ سکان استان قزوین را به دست گرفته بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز