خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت مطرح کرد؛

تعیین مهلت ۱۰ روزه برای تصمیم گیری درباره وضعیت تالار مرکزی رشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۳۹۴

شهردار رشت با اشاره به تعیین مهلت ۱۰ روزه برای جمع بندی و تصمیم گیری درباره وضعیت تالار مرکزی رشت، گفت: تصمیم نهایی باید منفعت عموم را به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رشت،سید امیرحسین علوی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با موضوع بررسی وضعیت تالار مرکزی رشت، اظهار کرد: در استان گیلان تجربه‌های فراوانی در زمینه نیمه کاره ماندن بسیاری از کارها داریم.

وی با بیان اینکه بزرگترین نقص سیستم‌های اجرایی و کارکردی استان گیلان ضعف در تصمیم گیری است، اضافه کرد: نباید در انجام کارها به گونه‌ای تصمیم گرفته شود که بعدها پیامدهای قانونی به دنبال داشته باشد.

شهردار رشت در ادامه با اشاره به اینکه در خصوص تالار مرکزی رشت، شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان باید در چارچوب قانونی به یک تصمیم مشترک برسند، ادامه داد: هر تصمیمی که دو دستگاه در مورد این تالار می‌گیرند باید با رویکرد توجه به منفعت عموم باشد.

وی با بیان اینکه رویکرد شهرداری در موضوع تالار مرکزی رشت حفظ منفعت مردم است، افزود: اگر نگرانی این نبود که هنرمندان باید برای لحظه به لحظه اجرای برنامه‌های خود در این تالار هزینه پرداخت کنند با این ریز بینی درباره این مسئله صحبت نمی‌کردیم.

علوی با اشاره به اینکه اگر بدانیم که بهره بردار که در مزایده برنده می‌شود سرمایه گذاری را در راستای خدمت به هنرمندان هزینه می‌کند شهرداری مخالفتی در این زمینه ندارد، گفت: انتظار داریم تا موارد اقتصادی این موضوع در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قرار گیرد تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانیم در این زمینه اقدام کنیم.

وی ادامه داد طی ۱۰ روز آینده هم شهرداری رشت و هم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان جلساتی برگزار و بعد از جمع بندی درباره تعیین تکلیف وضعیت زمین تالار مرکزی رشت تصمیم گیری می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز