خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

دستگاه‌های امدادی قزوین برای مقابله با سیل در آمادگی کامل قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۷۲۸

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: باتوجه به شدت بارش‌ها، دستگاه‌های امدادی استان در حال آمادگی کامل قرار دارند، مراقبت‌ها و پیشگیری‌های لازم نیز صورت گرفته و وضعیت طی جلسات متعدد بررسی شده و برای سیل نگرانی وجود ندارد.

قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به وضعیت آمادگی استان برای مقابله با سیل‌های احتمالی گفت: خوشبختانه از شب گذشته تا کنون بارندگی‌های خوبی در سطح استان داشتیم که تا فردا بویژه در قسنت‌های جنوب و جنوب شرق استان، آوج، آبگرم، بوئین زهرا و بخش‌هایی از آبیک ادامه خواهد داشت و تاکنون بارندگی‌ها بدون خسارت بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: رودخانه‌های داخل شهرها توسط شهرداری‌ها لایروبی شده و رودخانه‌های خارج از شهرها نیز توسط شرکت آب منطقه‌ای درحال انجام است که بخش‌هایی از استان ازجمله آوج و آبگرم انجام شده و فعالیت لایرویی در سایر نقاط ادامه دارد.

وی عنوان کرد: باتوجه به احتمال بارش برف طی امشب و فردا در مناطق کوهستانی و ارتفاعات از کوهنوردان درخواست داریم از حضور در ارتفاعات اجتناب کنند، همچنین لازم است رانندگان نیز ضمن توجه به هشدارها، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مهدیخانی گفت: باتوجه به اینکه از نظر آبی در وضعیت خوبی قرار نداریم، امیدواریم بارش‌ها ادامه داشته باشد و انتظار داریم هم استانی‌ها در مصرف منابع آب و برق صرفه‌جویی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز