خبرگزاری کار ایران

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با ایلنا:

بیش از 300 روستا و 15 شهر دچار سیل بودند/طغیان رودخانه حاجی‌عرب هنوز به مراقبت نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۹۹۲

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: تا پایان عادی شدن اوضاع و روند جاری‌شدن سیلاب حتما همکاران و مجموعه مدیریت بحران در صحنه هستند و جای نگرانی وجود ندارد.

منوچهر حبیبی در حاشیه جلسه شورای مدیریت بحران که ظهر امروز در محل سیلاب رودخانه حاجی عرب در شهرستان بوئین زهرا برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: همه عوامل اجرایی درگیر کار هستند و اگرچه موضوع دیشب نگران‌کننده بود، هم‌اکنون مدیریت شده، البته طغیان رودخانه هنوز به مراقبت نیاز داشته و همکاری مردم و بویژه روستاهای پایین دست که تحت تاثیر این روان آب‌ها قرار دارند را می‌طلبد.

وی ادامه داد: تا پایان عادی شدن اوضاع و روند جاری‌شدن سیلاب حتما همکاران و مجموعه مدیریت بحران در صحنه هستند و جای نگرانی وجود ندارد زیرا بحران کاملا مدیریت شده و دغدغه‌ای برای مردم بوئین زهرا و روستاهای پایین دست وجود ندارد.

معاون اقتصادی استاندار ابراز کرد: علی‌رغم بارش‌های وسیع روزهای اخیر و رسیدن میزان به بیش از 70 میلی‌متر کمترین آسیب جانی و مالی در سطح استان گزارش شده، در شهرستان بوئین زهرا نیز روان آب‌ها و طغیان رودخانه‌ها مدیریت شد.

وی افزود: با آمادگی که از قبل وجود داشت، هشدارهای به‌موقع، حضور به‌موقع دستگاه‌های امدادی، خدماتی و مدیریت بحران و همچنین همکاری مطلوب مردم این بحران به‌خوبی مدیریت شد.

این مسئول بیان کرد: بیش از 300 روستا و 15 شهر دچار سیل بود اما کمترین خسارات و تلفات اتفاق افتاد و دو مورد فوتی در مسیر کوهین بر اثر ریزش کوه گزارش شد، بیشترین خسارت به بخش کشاورزی وارد شده و چند خانه روستایی نیز دچار مشکل شده که سعی می‌شود درکمترین زمان هزینه خسارت‌ها پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز