خبرگزاری کار ایران

با پیگیری دادستانی تاکستان؛ 

۱۰ هزار نفر تا پایان سال در تاکستان صاحب شعل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۹۸۱

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته برای سه هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان اشتغالزایی شد و هدف ما رسیدن این میزان به ۱۰ هزار نفر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین رجبی در اولین همایش تجلیل از مدافعان جبهه اقتصادی شهرستان تاکستان که صبح امروز با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در سالن امام علی تاکستان برگزار شد، گفت: در سال ۹۹ که سال با عنوان جهش تولید نام‌گذاری شد به‌عنوان اولین شهرستان قرارگاه جهش تولید در تاکستان تشکیل شد که شناسایی موانع تولید واحدهای تولیدی از جمله اهداف آن بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان ادامه داد: در شهرستان تاکستان ۲۶۰ شرکت فعال، ۱۱۴ شرکت نیمه فعال و ۶۰ شرکت راکد وجود دارد و در طول یک سال و نیم گذشته از ۷۰ شرکت بازدید میدانی صورت گرفته و مشکلات آن‌ها بررسی و برطرف شد.

وی بیان کرد: در بیشتر موارد مشکلات شرکت‌ها در زمینه مالیات، تسهیلات و حوزه خدماتی است و در سامانه ارتباط تصویری ۸۵ واحد تولیدی با دادستانی ارتباط،گرفته است.

این مقام قضایی شهرستان تاکستان افزود: با راه‌اندازی یک واحد تولیدی شاهد جذب ۳ هزار نفر خواهیم بود.

وی عنوان کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی و اشتغالزایی در کاهش جرایم، ورودی به زندان و جرایم خشن تاثیرگذار است و امیدواریم کاهش جرایم خشن تا ۷۰ درصد برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز