خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین خواستار شد؛

غیر فعال شدن کارت ملی افرادی که واکسن نمی‌زنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۲۸۶

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: لازم است قوانین ستاد کرونا درباره واکسن ضمانت اجرایی شدیدتری داشته باشد و به عنوان نمونه افرادی که واکسن دریافت نکرده‌اند از خدمات عمومی منع شده یا کارت ملی آن‌ها غیرفعال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: استان قزوین به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها در حد استان، به کمک‌های خیرین بیشتر نیاز دارد، یکی از جنبه‌های مثبت کرونا رونق و توسعه فرهنگ کمک مومنانه بود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: حرکت کرونا مانند یک موجود زنده و هوشمند است و امیدواریم شیوه‌نامه‌ها بویژه در اماکن عمومی که جزء حقوق عامه به شمار می‌آیند همچنان رعایت شود و باید نظارت در این زمینه وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم با نظارت‌های دقیق اماکنی که شیوه‌نامه‌ها را رعایت می‌کنند تشویق شده و با اماکنی که پروتکل‌ها و قوانین را رعایت نمی‌کنند برخورد شود.

این مقام قضایی استان قزوین افزود: درواقع واکسن موضوعی است که دارای جنبه عمومی است و صرفا به خود فرد مرتبط نیست، از این رو لازم است در راستای حقوق عامه جلوی این افراد گرفته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز