خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

سابقه کاری من در قزوین پر از افتخار است / اجازه ندادم واحدهای تولیدی به تملک بانک‌ها در آیند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۷۱۶

استاندار قزوین با اشاره به اینکه دردوره مدیریتی خود اجازه نداده‌ایم واحدهای تولیدی به تملک بانک‌ها در آیند و این امر در سابقه کاری من یکی از افتخاراتم محسوب می‌شود.گفت: در استان قزوین با نگاه خاص به بخش تولید، تمام مدیران از ظرفیت‌های موجود برای حمایت از تولید استفاده کرده‌اند و مدیرانی که در تولید سلیقه شخصی را اعمال کنند، در استان جایگاهی ندارند و باید تسهیل‌گری در تولید دغدغه اصلی استان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در نشست شورای استاندارد که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: کرونا و تحریم‌ها آسیب‌های جدی را برای حوزه تولید به همراه داشت که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار قزوین ادامه داد:با حذف درآمدهای نفتی تاثیر تولید بر درآمدهای دولت را بیشتر نمایان می‌کند، ضمن اینکه تولید پایدار و رشد اقتصادی از عوامل امنیت و استقلال به شمار می‌آیند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر مسئولیت اداره کشور بر دوش تولید است، فراهم کردن زیرساخت‌ها و رفع موانع تولید به افزایش رفاه و نفع عمومی توسعه کمک می‌کند و از این رو حمایت از تولید و هموار کردن راه برای تولیدکنندگانت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در برخی از موارد شاهد این هستیم که قوانین و مقررات موجود به جای اینکه موانع تولید را برطرف کنند، خود به مانعی برای تولید تبدیل می‌شوند؛ البته در استان قزوین مواجهه با قوانین بازدارنده کمتر بوده است.

جمالی پور اظهار کرد: دردوره مدیریتی خود اجازه نداده‌ایم واحدهای تولیدی به تملک بانک‌ها در آیند و این امر در سابقه کاری من یکی از  افتخاراتم محسوب می‌شود.

جمالی پور گفت: استاندارد از موضوعات مهم در تولید است که عدم توجه  تولید کنتدگان به آن باعث ایجاد آسیب در کار خواهد شد؛ در حال حاضر 80 درصد واحدهای تولیدی استان از نظر کیفیت استاندارد قابل قبولی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز