خبرگزاری کار ایران

در همایش مرغداران استان مطرح شد؛

ضرورت ارائه تسهیلات برای احداث کارخانه دان در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۳۱۱

عضو هئیت مدیره تعاونی مرغ تخم گذار تاکستان گفت: ارائه تسهیلات برای احداث کارخانه دان از جمله درخواست‌های مرغداران تاکستان است که امیدواریم در این زمینه حمایت لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا محمودی در همایش مرغداران استان که بعدازظهر امروز در تاکستان برگزار شد، گفت: تاکستان در قسمت پرورش مرغ گوشتی مجوز تولید ماهیانه 700 هزار قطعه و در مرغ تخم گذار نیز یک میلیون و 500 هزار قطعه دارد که این میزان در سایر استان‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.  

عضو هئیت مدیره تعاونی مرغ تخم گذار تاکستان ادامه داد: از بهمن ماه 98 و با سهمیه‌ای شدن توزیع نهاده در برخی موارد نهاده را به صورت گرمی تنظیم کردیم اما در مجموع در قسمت‌های مختلف با مرغداران همکاری شد و مسئولین حامی تولید کننده بودند.

وی بیان کرد: تهیه نهاده به صورت متمرکز یکی از مشکلات ما است و هرگاه مجبور شدیم از پشتیبانی بار بخریم ضرر کردیم و لازم است این موضوع  و مشکلات در این زمینه مورد بررسی قرار گیرد.

محمودی گفت: از داری و مالیات و همچنین تعزیرات درخواست همراهی بیشتر با مرغداران داریم تا مشکلات این تولید کنندگان در این زمینه نیز حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز