خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل استان خبر داد؛

رسیدگی به تخلفات 37 شرکت حمل و نقل در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۷۷۰

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: طی شش ماه ابتدایی سال جاری تخلفات 37 شرکت حمل کالا و مسافر در استان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا معیری پور با اشاره به تخلفات شکت‌های حمل و نقل گفت: طی شش ماه ابتدایی سال جاری تخلفات 19 شرکت حمل کالا و 18 شرکت مسافربری در کمیسیون ماده 12 مورد رسیدگی قرار گرفت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: تخلفات 36 راننده نیز طی یک جلسه در کمیسیون ماده 11 مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی درباره نحوه رسیدگی به تخلفات رانندگان ناوگان حمل کالا و مسافر عنوان کرد: این تخلفات با گزارش‌های مردمی، گشت‌های راهداری و اداره کا راهداری سایر استان‌ها در کمیسیون‌ها قابل پیگیری است.

معیری پور گفت: از جمله تخلفات قابل رسیدگی در کمیسیون‌ها شامل حمل بار بدون بارنامه، سوء استفاده از کارت هوشمند، عدم پرداخت کرایه حمل، عدم درج کد رهگیری بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل بارنامه‌های عادی و ترافیکی، استفاده نکردن از تجهیزات ایمنی، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به شخص فاقد صلاحیت و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز