خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

تخصیص 6 میلیارد تومان برای توزیع تجهیزات سرمایه‌ای در هنرستان‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۱۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در آبان ماه ۶ میلیارد تومان تجهیزات سرمایه‌ای برای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارو دانش استان خریداری و بین هنرستان‌های استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حسنعلی اصغری در جلسه گفت‌وگوی موثر بر مدار تحول و بهسازی با مدیران هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش استان گفت: ضمن توجه به مفاهیم تربیت تمام ساحتی، رویکرد نواندیشانه، مدیران و معلمانی جهادی و اولیایی مشارکت پذیر به ‌عنوان شعار آموزش‌وپرورش استان قزوین در سال تحصیلی جدید لازم است به مسائلی از این دست بپردازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین باید به همه ابعاد در حوزه آموزش و پرورش توجه شود، تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش از سطح استان تا مدرسه، همه شش ساحت تربیتی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ادامه داد: ضروری است مدارس کار و دانش و فنی و حرفه‌ای در زمان حضور دانش آموزان در مدارس به آموزش مهارت‌ها بپردازند و دروس عمومی را از طریق مجازی ارائه دهند.

این مسئول افزود: لازم است ضمن تشکیل کلاس‌های حضوری، به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا آموزش‌های مجازی همچنان تداوم یابد.

اصغری به نقش مدیران در شناسایی واقعی دانش آموزان کم برخوردار اشاره و  تصریح کرد: برای این که دانش آموزی از تحصیل عقب نماند، ضروری است ابزار هوشمند مناسب را در همه مدارس و مناطق برای دانش آموزان کم برخوردار تامین کنیم.

وی عنوان کرد: در آبان ماه ۶ میلیارد تومان تجهیزات سرمایه‌ای برای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارو دانش استان  خریداری و بین هنرستان‌های استان توزیع می‌شود.

اصغری گفت: ضروری است نگاه مدیران در عرصه تعلیم ‌و تربیت از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی و رهبری یادگیری تغییر کند تا مدرسه ‌محوری  به معنای واقعی اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز