خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین

استفاده از کارگروه واحد برای حل مشکلات فعالین اقتصادی واقعی ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۹۴۹

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: در کمیته پایش مشکلات واحدهای تولیدی در مراحل اولیه بررسی و حل می‌شد، اکنون نیز راه اندازی گروه تخصصی و واحد برای بررسی موضوعات و مشکلات ضرورت دارد تا با استفاده از آن فعالین واقعی اقتصادی بتوانند مشکلاتشان را حل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی بخشنده در جلسه دیدار رئیس قوه قضاییه با صنعتگران قزوین که عصر امروز در دادگستری استان برگزار شد، گفت: قزوین از  پنج استان صنعتی و کشاورزی استان است، در اصل 44 واگذاری‌هایی صورت گرفته که بدون احراز اهلیت این واگذاری‌ها صورت گرفته و به مشکلات زیادی منجر شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین ادامه داد: ستادهای متعدد برای حل یک مشکل نیز از جمله موضوعاتی است که در استان باید مورد توجه قرار گیرد و افراد مراجع به این ستادها افراد خاصی هستند و وقت مسئولین گرفته می‌شود و فعالین واقعی اقتصادی و کارآفرینان فرصت ابراز مشکل را نخواهند داشت.

وی بیان کرد: در کمیته پایش مشکلات واحدهای تولیدی در مراحل اولیه بررسی و حل می‌شد، اکنون نیز راه اندازی گروه تخصصی برای بررسی موضوعات و مشکلات ضرورت دارد تا با استفاده از آن فعالین واقعی اقتصادی بتوانند مشکلاتشان را حل کنند.

این مسئول افزود: نباید بدهی واحدهای تولیدی باعث تعطیلی آن‌ها شود و می‌توان مطابق با قانون موجود این موضوعات را  مورد بررسی قرار داد.  

وی عنوان کرد: دستگاه قضا بیش از هر دستگاه دیگر به دنبال حل واحدهای تولیدی است، البته در استان با همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف مشکلت مختلفی وجود داشت که حل شد.

بخشنده اظهار کرد: بانک مرکزی باید مجاب شود تا خبرگان بانکی را به رسمیت بشناسد تا امر پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی تسهیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز