خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

حجم بالای اشتغالزایی در اشتهارد بیش از تقاضای کار در استان است/تأمین گاز البرز تا ۵۰ سال آینده تضمین می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۱۵۹

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: یکی از موضوعاتی که شهرک های صنعتی اشتهارد بزودی با آن مواجه می شوند، تامین نیروی کار است.

به گزارش ایلنا از البرز، البرز، عزیزاله شهبازی در بازدید از روند تکمیل پروژه گاز بوئین زهرا به کرج و افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کوثر اشتهارد که روز سه‌‌شنبه صورت گرفت، افزود: انتقال گاز از خط لوله بویین‌زهرا به کرج یکی از بزرگترین پروژه های استان و کشور است.

وی ادامه داد: بر این اساس خط لوله ۳۰ اینچی با هدف تأمین گاز پایدار برای استان البرز پیش بینی شد و این پروژه با سرعت روند تکمیل را طی کرد.

شهبازی گفت: شبکه توزیع گاز استان البرز بسیار ناپایدار بود و بویژه در ایام سرد سال با چالش هایی مواجه بودیم از این رو از اواخر سال ۹۷ این پروژه کلید خورد تا اسباب آرامش مردم البرز فراهم شود.

وی افزود: فاز اول پروژه رو به اتمام است و تا به این مرحله بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

استاندار البرز گفت: علاوه بر تضمین ۵۰ ساله تامین گاز خانگی و صنعتی استان،  برای راه اندازی نیروگاه های کوچک مشکل تامین گاز داریم که با تکمیل این پروژه، موانع برطرف خواهد شد.

وی همچنین در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی، افزود: بسیار خرسندم که تلاش ها و پیگیری ها به نتیجه رسید و شهرک های صنعتی اشتهارد از ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر خارج شدند.

شهبازی با بیان اینکه ۹۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی کوثر مستقر هستند، گفت: با تحقق این امر بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنعتی فعالیت خود را تقویت کرده و یا از سر گرفتند که بواسطه این امر شاهد اشتغالزایی گسترده ای در این شهرک ها هستیم.

وی افزود: در آغاز عملیات اجرایی بسیاری از این واحدها حضور داشتیم و اکنون نیز شاهد راه اندازی آنها هستیم و در مجموع در این دو واحد بیش از دو هزار نفر مشغول به کار می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز