خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در اهواز:

شهید لندی یاد و خاطره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش آموز شهید را زنده کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۵۳۷

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه شهید لندی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش آموز شهید؛ بیان کرد: ایثار شهید لندی در راه نجات هموطنانش تجلی بالاترین شاخصه های فرهنگی ملت ایران است.

به گزارش ایلنا، علیرضا کاظمی صبح امروز دوشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۰ در ابتدای ورود خود به اهواز اظهار کرد: دانش آموز شهید لندی ادامه دهنده راه شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش آموز شهید ایران اسلامی بود و به تعبیر رئیس جمهور یک الگوی برجسته در کشور است.

وی با تشریح هدف سفر خود به خوزستان؛ توضیح داد: به عنوان عضو کوچکی از خانواده تعلیم و تربیت کشور حامل پیام تسلیت اعضای هیات دولت به خانواده شهید لندی هستم. بی شک این شهید والامقام تجلی ارزش های والای انسانی و شاخصه های فرهنگی ملت عزیز ایران است.

کاظمی در ادامه با تاکید بر اهمیت جایگاه این شهید در بین ملت ایران؛ خاطرنشان کرد: همه ما به این دانش آموز و قهرمان ملی افتخار می کنیم. مقام معظم رهبری با موافقت بر (در حکم شهید تلقی شدن) این قهرمان  بالاترین مقام را به وی اعطا کردند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: ماموریت انتقال ارزش های یک ملت به نسل بعدی بر عهده مجموعه تعلیم و تربیت کشور است و روایت این رویداد و فداکاری این قهرمان ملی نیز می بایست به نحو احسنت به نسل بعد منتقل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز