خبرگزاری کار ایران

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

افزایش ایمنی سازه های شهری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۵۸۰

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: با تشدید نظارت بر پارکینگ ها، پل ها، معابر و آسانسورهای تحت پوشش شهرداری، ایمنی استفاده از سازه های شهری افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ایرج مظفر اظهار کرد: یکی از اهداف مهم در شهرداری اصفهان شناسایی و برداشت لیست تجهیزات و دارایی های فیزیکی شهرداری و نگهداشت از این دارایی ها به منظور استفاده بهتر و افزایش طول عمر مفید تجهیزات و مهم تر از همه ایمنی و امنیت شهروندان در استفاده از این دارایی هاست.

وی افزود: در خصوص دستور العمل پارکینگها در فاز اول 8 پارکینگ و در فاز دوم 5 پارکینگ دیگر تحت پوشش نگهداری و تعمیرات قرار گرفت که در سال 99 و نیمه اول سال 1400 با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال نسبت به نگهداری و تعمیرات کلی و جزئیپارکینگ ها هزینه شده است. 

 تنظیم شناسنامه فنی ساختمان های شهرداری اصفهان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد:یکی از نکات مهم در نگهداری ساختمانها تنظیم شناسنامه فنی هرساختمان است که اینکار با تنظیم دستورالعمل های لازم محقق شده و برای اجرا در شش ماهه دوم سال 1400 به همه پیمانکاران ابلاغ می شود.

رفع همه موانع در سطح پل‌های شهر برای دفع آب‌های سطحی

وی با اشاره به اینکه در قسمت پل‌های سواره رو یکی از مسائلی که هر سال باعث نگران شدن شهروندان و ایجاد حوادث ناگوار میشود، مباحث دفع آبهای سطحی و هدایت روان آبها در سطح پلها و تقاطع های غیرهمسطح است، تصریح کرد: همچنین معایب و خرابی های موضعی که در اثر تصادفات یا موارد دیگردر سطح پل ایجاد میشود، نیاز به تعمیردارد که اینکار در حال اجراست و با تحت پوشش قراردادن همه پلهای سواره رو در قرارداد های نگهداری و تعمیرات همه موانع در سطح پلها برای دفع آبهای سطحی و خرابی های موضعی پس از اعلام فورا برطرف می شود. 

مظفر افزود: طراحی درزهای انبساطی تعدادی از پل‌های شهر اصفهان شامل پلهای بزرگمهر، شهید شاهمرادی، دفاع مقدس، غدیر،فلزی، زیر گذر شهید آقاخانی با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال، اصلاح درزهای انبساطی پل غدیر با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال، بازدیدهای تخصصی از پلهای سواره رو با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 700 میلیون رالپ و بازرسی از پلهای عابر پیاده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال نیز در حال اجراست.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز