خبرگزاری کار ایران

مدیر پلیس راهور کاشان مطرح کرد:

آمار کشته شدگان بلوار قطب راوندی نگران کننده است/سیستم کنترل ترافیک کاشان ضعیف است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۹۰۲

مدیر پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کاشان گفت: طی سال های گذشته هیچ اقدام مطلوبی برای کاهش آمار تصادفات بلوار قطب راوندی انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، سرهنگ مهدی پاکروان با بیان اینکه بلوار قطب راوندی بر خلاف نظر عموم مردم یک خیابان اصلی محسوب شده و شریان اصلی نیست گفت: سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت مخصوص آزادراه بوده و برای محوری که دارای مشخصات مسکونی، اداری و تجاری است هرگز مناسب نیست.

وی افزود: طی چهار سال و نیم گذشته ۲۳ نفر بر اثر تصادفات بلوار قطب راوندی سر صحنه فوت شده اند و این آمار بسیار نگران کننده بوده و باید برای کنترل سرعت در این بلوار چاره اندیشی شود.

مدیر پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان تاکیدکرد: هیچ مسئله ایی بالاتر از امنیت مردم برای پلیس وجود ندارد و کوتاهی در ارتباط حل موضوع سرعت در بلوار قطب راوندی باعث بروز حوادثی مانند چند شب قبل شد که یک نفر در صحنه تصادف فوت شد.

وی با بیان اینکه شهرستان کاشان از ابتدایی ترین امکانات پایش تصویری برای ثبت تخلفات رانندگی برخوردار نیست یادآور شد: روزانه صد و بیست خودرو جدید به شهرستان اضافه می شود و در مقابل به شکل خوشبینانه تنها ۱۰ دستگاه از چرخه ترافیک کاشان خارج می شود.

مدیر پلیس راهور کاشان انتقال برخی مشاغل از هسته مرکزی به حاشیه شهر، استاندارد سازی خیابان های شهر و تمرکز زدایی را برای رفع ترافیک کاشان ضروری دانست و گفت: نتیجه اقدامات ضعیفی که برای حل ترافیک کاشان انجام می شود این است که تا دو سال آینده خیابان های شهر با ترافیک قفل خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز