خبرگزاری کار ایران

استفاده از فضای مجازی برای انتقال و حل مشکلات واحدهای تولیدی تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۷۳۶

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: واحدهای تولیدی مستقر در این شهرستان برای بیان مشکلات و موانع تولید می‌توانند روزهای سه شنبه با استفاده از اسکای روم به طور مستقیم و تصویری با دادستان تاکستان ارتباط برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین رجبی با اشاره به امکان ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با دادستانی تاکستان در بستر فضای مجازی گفت: این امکان در راستای بررسی مشکلات و شنیدن درخواست‌های واحدهای تولیدی مستقردر تاکستان و قدم برداشتن در راه تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها فراهم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان ادامه داد: واحدهای تولیدی برای بیان مشکلات و موانع تولید می‌توانند روزهای سه شنبه از ساعت 10 تا 12:30 با استفاده از اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/srmzargar/tak1 نسبت به برقراری ارتباط تصویری با دادستان اقدام کنند.

رجبی گفت: باید توجه داشت که دستگاه قضا در کنار تولید کنندگان بوده و برای تسهیل تولید، رونق اقتصاد و اشتغال تلاس می‌کند و امیدواریم با استفاده از امکان فراهم شده در بستر فضای مجازی بتوانیم پس از شنیدن مشکلات و درخواست‌های واحدهای تولیدی، این مشکلات را  رفع کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز