خبرگزاری کار ایران

دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس مطرح کرد:

اقدام جدید اتاق بازرگانی بندرعباس در باب عارضه‌یابی فعالیت واحدهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۹۴۵

دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس از اقدام جدید اتاق بازرگانی بندرعباس در باب راه اندازی بخش عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در سایت اتاق بازرگانی بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، پیام رضایی در این رابطه اظهار کرد: از آنجا که شناخت و بررسی موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و طرح آن در شورای گفتگو از اهداف نخست اتاق بازرگانی بندرعباس به شمار می‌رود بر آن شدیم تا با طراحی فرم ویژه عارضه یابی واحدهای صنعتی در سایت اتاق بازرگانی بندرعباس به صورت الکترونیکی مستقیما بتوانیم اطلاعات مورد نیاز را از واحدهای تولیدی جمع آوری و برای طرح در نشست های کارشناسی شورای گفتگو وارد فاز کارشناسی کنیم.

وی افزود: تولید به معنای واقعی یعنی رونق بخشیدن به حرکت کشور و مستحکم سازی اقتصاد داخلی و بدون شک نگاه ها به تولید و واحدهای تولیدی نباید سطحی و گذرا باشد.

رضایی تاکید کرد: ما در اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان نماینده پارلمان بخش خصوصی تمام تلاش خود را برای رفع موانع تولید به کار بسته ایم و در واقع صاحبین صنایع می توانند با تکمیل فرم عارضه یابی مشکلات خود را برای طرح در شورای گفتگو به اتاق بازرگانی بندرعباس ارائه دهند.

وی بیان کرد: شناخت قوانین مخل کسب و کار و طرح آن در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی قاعدتا دستاوردهای فراوانی را برای بخش خصوصی به دنبال خواهد داشت و منتج به اصلاح قوانین در سطح استانی و کشوری می شود.

یادآور می شود: فعالان اقتصادی می توانند با مراجعه با سایت اتاق بازرگانی بندرعباس به آدرس www.bndccim.com  و تکمیل فرم عارضه یابی در بخش خدمات میز الکترونیکی اتاق ضمن تکمیل فرم و اطلاعات خواسته شده به قوانین مخل کسب و کار نیز اشاره کنند تا اطلاعات با سرعت بیشتری پردازش و کارشناسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز