خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از 21 کیلوگرم موادمخدر در شهرستان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۴۴۶

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 21 کیلو و500 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهرام منصوری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت 3 قاچاقچی سابقه دار در زمینه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر در حوزه شهرستان البرز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز ادامه داد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و میدانی در سطح حوزه، هر 3 قاچاقچی و مخفیگاه آن‌ها را شناسایی کردند.

وی عنوان کرد: پس از هماهنگی قضایی چند اکیپ از ماموران دوره دیده، به محل‌های شناسایی شده اعزام و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی هر 3 فروشنده مواد را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها 21 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.

منصوری با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است، خاطر نشان کرد: متهمان به همراه مواد کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز