خبرگزاری کار ایران

مدیرگروه بیماری های واگیردانشگاه علوم پزشکی تبریز:

روزانه نتیجه ۱۵۰۰تست کرونا در آذربایجان شرقی مثبت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۶۱۲

مدیرگروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:تعداد افراد مبتلا بازهم روند افزایشی به خود گرفته است و روزانه ۱۵۰۰نتیجه آزمایش مثبت می شود و متاسفانه به صورت میانگین ۲۴ نفر فوت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سیمین خیاط زاده در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضیعت کرونایی آذربایجان شرقی گفت:تعداد مبتلایان به کرونا در استان همچنان افزایشی بوده و متاسفانه روزانه بیش از ۱۵۰۰تست کرونا مثبت بوده و بصورت میانگین ۲۴ نفر نیز در استان جان خود را از دست می‌دهند.

وی در مورد روند واکسیناسیون با اشاره به اینکه به علت نرسیدن محموله جدید واکسن کرونا، روند واکسیناسیون در استان کند شده است، افزود: در روزهای اخیر فقط دوز دوم واکسن به افراد هدف تزریق شده است و به محض دریافت واکسنهای جدید روند واکسیناسیون در دوز اول و دوم در استان سرعت خواهد گرفت.

مدیرگروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بر اساس آمار تا به امروز ۳۴.۵درصد جمعیت بالای ۱۸سال استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و جزو دانشگاه‌های علوم پزشکی برتر کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ۴.۵ درصد جمعیت استان دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز