خبرگزاری کار ایران

روند کاهشی بیماران کرونا بسیار کندتر از پیک های قبلی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۱۷۸

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روند کاهشی تعداد بیماران سرپایی و بستری بسیار کندتر از پیک های قبلی است.

به گزارش ایلنا از مشهد،  شاپور بدیعی با بیان اینکه روند کاهش تعداد بیماران بستری و سرپایی در مناطق زیر پوشش دانشگاه بسیار کند است، گفت: رعایت بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی مهمترین مسئله حال حاضر محسوب می‌شود تا شرایط به سمت موج‌های بعدی هدایت نشود.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و افزایش مراکز و زمان خدمت مراکز خدمات جامع سلامت منتخب، از ازدحام بیماران در یک مرکز خاص کاسته شده است، افزود: با اقدامات انجام شده ضمن گسترش کمی خدمات تلاش می‌شود کیفیت خدمات نیز در مراکز بهداشتی افزایش یابد تا بتوان به گروه‌های بیشتری از مراجعین خدمات را ارائه داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه اقدامات و نتایج عملکرد کمیته‌های تشکیل شده در قرارگاه عملیاتی به طور مستمر مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت نیاز به رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان اقدام می‌شود، ادامه داد: نتایج اقدامات و برنامه‌های انجام شده در این قرارگاه به صورت مکتوب تدوین خواهد شد تا بتوان در قالب ستاد بحران دانشگاه از آن استفاده کرد.

بدیعی از عموم مردم خواست با استفاده ازماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اجتناب جدی از حضور در دورهمی‌ها و حفظ فاصله اجتماعی ضمن حفظ سلامتی خود یاری‌گر مدافعان سلامت که به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش در جبهه مبارزه با کرونا هستند؛ باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز