خبرگزاری کار ایران

ثبت نام بیش از یک میلیون دانش آموز در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۱۰۳

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ثبت نام یک میلیون و ۴۰ هزار دانش آموز استان در سامانه ملی سناد(سامانه نام‌نویسی الکترونیکی دانش‌آموزان) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ قطعی شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، قاسمعلی خدابنده در این باره افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال با حدود ۳۰ هزار دانش آموز جدید بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار دانش آموز در استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: ادامه ثبت نام در مدارس، سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدرسه  به شکل عادی در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در باره کم و کیف آغاز سال تحصیلی جدید گفت: هنوز تعیین تکلیفی در باره حضوری یا مجازی برگزار شدن سال تحصیلی جدید نشده اما آنچه قطعی است پیروی ما از ستاد ملی کرونا و دستور وزارت آموزش و پرورش در نحوه برگزاری کلاسهای درسی است.

خدابنده افزود: از زمان آغاز ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید ۱۳۲ مورد شکایت در باره روند ثبت نام دریافت و تمامی آنها رسیدگی شده است و مکانیسم برخورد با تخلفات ثبت نام در مدارس همانند گذشته و به صورت قاطعانه است.

وی در باره واکسیناسیون دانش آموزان نیز گفت: هنوز در این زمینه تصمیم گیری خاصی در سطح وزارتخانه انجام نشده است و هرگونه ابلاغ و اعلامی در این رابطه را مجری خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تا کنون بیش از ۷۵ هزار معلم استان دوز نخست واکسن خود را دریافت کرده اند و از دیروز برای دریافت دوز دوم در حال مراجعه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز