خبرگزاری کار ایران

رئیس علوم پزشکی اردبیل:

ثبات نسبی آمار کرونا در استان اردبیل / وضعیت 125 بیمار وخیم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۹۳۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در شبانه روز گذشته 142 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان های استان بستری شدند و متاسفانه 13 بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا، شهرام حبیب زاده عنوان کرد: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین‌شهر، خلخال، گرمی، سرعین، بیله سوار و اصلاندوز در وضعیت قرمز و شهرستان های نیر، نمین و کوثر در وضعیت نارنجی به سر می برند.

وی افزود: متاسفانه در شبانه روز گذشته 142 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان ها بستری شده اند که به علت کمبود تخت های بیمارستانی تعداد 148 بیمار با بهبودی نسبی از مراکز درمانی ترخیص شده اند؛ در مدت یاد شده 13 مورد فوتی کرونایی نیز از سطح استان گزارش شده است.

حبیب زاده بیان کرد: در حال حاضر 835 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد وضعیت 125 بیمار وخیم گزارش شده است؛ همچنین در نوبت اول برای 293 هزار و 769 نفر واکسن تزریق شده و همچنین در نوبت دوم نیز تعداد 99 هزار و 670 نفر در برابر کرونا واکسینه شده اند که جمعا از آغاز واکسیناسیون تاکنون 393 هزار و 439 دوز واکسن کرونا در استان مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز