خبرگزاری کار ایران

دیدار شهردار منتخب بندرعباس با فرمانده قرارگاه مدینه‌ منوره

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۲۱۱

شهردار منتخب بندرعباس با فرمانده قرارگاه مدیه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی نوبانی در دیدار با سردار محمد مارانی اظهار کرد: باید نگاه جهادی همراه با برنامه مشخص در مجموعه شهرداری بندرعباس حاکم شود که در این رویکرد، تاکید زیادی به رسیدگی اولویت‌های شهری داریم.

وی افزود: در این مسیر، همراهی سایر دستگاه‌های اداری و اجرایی استان در مسیر توسعه پایدار شهر و خدمات‌رسانی به شهروندان ضروری است.

شهردار منتخب بندرعباس با بیان اینکه توسعه شهر با همراهی شهروندان از سرعت بیشتری برخورد خواهد بود، عنوان کرد: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به عنوان مجموعه‌ای چند جانبه، همواره در برنامه‌‌ها و اقدامات توسعه کشور پیش‌قدم بوده و حضور آن در بسیاری از بخش‌ها کارگشاست.

نوبانی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با افزایش همکاری‌های میان شهرداری و بخش‌های مختلف سپاه پاسداران در راستای رونق‌بخشی به شهر و رفع مشکلات موجود اقدام کنیم.

سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این نشست تصریح کرد: با تغییرات صورت گرفته، منتظر اقدامات اساسی در شهر بندرعباس هستیم.

وی افزود: به‌رغم تمامی اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در بندرعباس، جای خالی یک برنامه اساسی و جامع در برخی بخش‌ها احساس می‌شود.

مارانی همچنین با تاکید بر ضرورت نگاه جهادی در مدیریت شهری بندرعباس، خاطرنشان کرد: در مجموعه قرارگاه مدینه منوره آماده هرگونه همکاری و همراهی با مجموعه شهرداری بندرعباس هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز