خبرگزاری کار ایران

مدیر توزیع دارو پخش مرکزی قزوین:

مشکلی در توزیع داروهای کرونایی در قزوین وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۴۵

مدیر توزیع دارو پخش مرکزی قزوین و زنجان گفت: در حال حاضر در عرضه داروهای مرتبط با بیماری کرونا مشکلی وجود ندارد و مطابق با دستور مدیرعامل شستا تولید و توزیع دارو به صورت شبانه روزی درحال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد غفاری صبح امروز در بازدید مسئولان ستاد مقابله با کرونای استان از شرکت دارو پخش مرکزی قزوین گفت: درحال حاضر سه هزار قلم انواع دارو و تجهیزات پزشکی توسط این شرکت برای استان قزوین و زنجان توزیع می‌شود و  بزرگترین انبار استان را دارا است.

مدیر توزیع دارو پخش مرکزی قزوین و زنجان ادامه داد: در حال حاضر در عرضه داروهای مرتبط با بیماری کرونا مشکلی وجود ندارد و مطابق با دستور مدیر عامل شستا تولید و توزیع دارو به صورت شبانه روزی درحال انجام است.

وی عنوان کرد: شرکت دارو پخش بزرگترین شرکت پخش دارو در کشور است و با تمام داروخانه‌های استان طرف قرارداد بوده و انواع داروهای مهم و حیاتی را برای آن‌ها توزیع می‌کنیم و مشکل کمبود انسولین قلمی نیز حل شده است.

این مسئول با بیان اینکه انواع داروها به میزان کافی در انبار شرکت موجود است گفت: به هم استانی‌ها اطمینان می‌دهیم که انواع داروها به طور مستمر و روزانه حدود 10 تن انواع دارو در استان توزیع خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

غفاری گفت: در ایام تعطیلات روزهای آینده شرکت فعال بوده و به صورت شبانه روزی در کنار کادر درمان خدمات رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز