خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان:

ادامه کرونا، پذیرش بیماران در بیمارستان‌های قزوین را با بحران مواجه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۸۷۵

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: ظرفیت ما در استان محدود است و درصورت ادامه روند بیماری که روزی ۲۰۰ بیمار درخواست بستری داریم، تخت‌های بیمارستان و دارو تمام می‌شود؛ از این رو قطع زنجیره بیماری ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونا که عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: ستاد کرونا و شورای اطلاع رسانی در راستای مصوبات ستاد و توجه به سلامت اصحاب رسانه، رفت و آمد و دید و بازدیدها از رسانه‌ها لغو شد و صرفا مسئول روابط عمومی‌ها برای تبریک در دفاتر رسانه‌ها حاضر خواهند شد.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین ادامه داد: استاندار قزوین از طریق ویدئو کنفرانس یک نشست خبری با اصحاب رسانه خواهد داشت و ضمن تبریک روز خبرنگار به سوالات آنان پاسخ خواهد داد.

وی ابراز کرد: طرح شهید سلیمانی در پیشگیری از کرونا از تاثیر بالایی برخوردار بود و به همین دلیل به طور مجدد این طرح در استان اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: ظرفیت ما در استان محدود است و درصورت ادامه روند بیماری که روزی ۲۰۰ بیمار درخواست بستری داریم، تخت‌های بیمارستان و دارو تمام می‌شود؛ از این رو قطع زنجیره بیماری ضرورت دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز