خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری عسلویه خبر داد ؛

صفر شدن موجودی حساب‌های شهرداری عسلویه / فضای سبز شهر در حال نابودی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۶۸۷

سرپرست شهرداری عسلویه گفت : با توجه به مشکلات مالی حساب های شهرداری صفر شده است و حقوق کارکنان این شهرداری دو ماه پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از عسلویه ، عبدالرضا بری سرپرست شهرداری عسلویه صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:شهرداری را با مشکلات فراوانی تحویل گرفتیم از نداشتن بودجه، حقوق معوقه کارکنان، خرابی ماشین آلات حمل زباله، بدهی سنگین پیمانکاران و مشکلات دیگر ، و با وجود این همه مشکلات با کمک و حمایت اعضاء شورا به مردم خدمت خواهیم کرد. 

 وی اضافه کرد :یکی از مشکلات شهرداری عسلویه مستهلک بودن ماشین آلات حمل زباله است که نیاز به تعویض دارند و اگر خدای نکرده این ماشین‌ها از کار بیفتند در بحث زباله فاجعه در شهر رخ خواهد داد. 

بری اضافه کرد :متاسفانه در گذشته فضای سبز شهر را نابود کردند ، سرانه فضای سبز هر فرد ١٣ متر مکعب است که متاسفانه در شهر عسلویه این سرانه به ٩ مترمکعب رسیده و با توجه به آلودگی هوای عسلویه شهروندان نیاز مبرم به ایجاد فضای سبز دارند که اقداماتی در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود : به دلیل نداشتن بودجه برخی از کارکنان از جیب خود هزینه می کنند تا کارها متوقف نشود و مشکلاتی برای شهروندان به وجود نیاید. 

سرپرست شهرداری عسلویه افزود : یک سری نشست هایی با همراهی اعضاء شورا با مدیران شرکت ها داشته ایم و نیازهای اساسی خود را مطرح کرده ایم که قول همکاری داده اند و امیدوارم که نتیجه بخش باشد تا شرمنده مردم نشویم.

وی در پایان افزود : یکسری پروژه ها در گذشته به شهرداری تحمیل شد که اصلاً وظیفه شهرداری نبوده است که در حال حاضر ما را دچار مشکل کرده است و باید این پروژه ها را تکمیل کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز