خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان امیرالمومنین بوئین زهرا عنوان کرد؛

بیمارستان امیرالمومنین بوئین زهرا در شرایط بحرانی/ از چادر برای تزریقات استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۲۳۲

رئیس بیمارستان امیرالمومنین شهرستان بوئین زهرا گفت: درحال حاضر تجهیزات و توان نیروهای کادر درمان در شرایط سختی قرار دارد با ادامه روند ورود بیماران به بیمارستان به ناچار باید از کانکس و فضای چادر برای واحد تزریقات استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمود فرهادی با اشاره به آخرین وضعیت بیماران بستری در بیمارستان امیرالمومنین بوئین زهرا گفت: باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی در بوئین زهرا روند بستری بیماران افزایش یافته و در حال حاضر 50 بیمار در بیمارستان بستری هستند.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: با ادامه روند ورود بیماران به بیمارستان به ناچار باید از کانکس و فضای چادر برای واحد تزریقات استفاده کنیم؛ در حال حاضر نیز تمام تخت‌های بیمارستان پر از بیمار است.

وی عنوان کرد: تاکنون بیمارستان امیرالمومنین در چنین شرایطی قرار نگرفته بود؛ در حال حاضر نیز تمام همکاران در حال همکاری هستند و حتی تعدادی از آن‌ها به صورت داوطلبانه و خارج از ساعات موظف درحال فعالیت هستند.

این مسئول افزود: نیروهای جهادی نیز به کمک کادر درمان آمده و ارائه خدمات می‌دهند، باید توجه داشت که راهکار مهم در مقابله با کرونا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، واکسیناسیون، عدم حضور در تجمعات و استفاده از ماسک است.

فرهادی گفت: درحال حاضر تجهیزات و توان نیروهای کادر درمان در شرایط سختی قرار دارد؛ از این رو از تمام مردم شهرستان درخواست داریم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و در صورت مراجعه به بیمارستان برای دریافت خدمات صبور باشند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز