خبرگزاری کار ایران

قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی تاسیس شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۴۳۹

رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از تاسیس قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محسن نجات در جمع خبرنگاران افزود: این قرارگاه به دنبال تماس دیروز رییس جمهوری با استاندار خراسان رضوی تشکیل شده است و به صورت شبانه روزی در راستای کنترل ویروس منحوس کرونا فعال است.

وی اضافه کرد: فرماندهی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا بر عهده شخص استاندار خراسان رضوی است.

سخنگوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی گفت: این قرارگاه از کمیته های مختلف شامل کمیته حمل و نقل، کمیته نظارت، کمیته بهداشت،کمیته درمان، کمیته بازرسی، کمیته اماکن مذهبی، گردشگری و زیارت و همچنین کمیته روابط عمومی تشکیل شده است.

نجات افزود: کمیته های این قرارگاه با حضور نمایندگان دستگاههای متولی تشکیل خواهد شد و با استفاده از تمامی ظرفیت ها در مدت ۲ هفته به دنبال کنترل کرونا در مشهد و خراسان رضوی است. 

وی اضافه کرد: در حال حاضر مشهد و استان خراسان رضوی به لحاظ ابتلا به کرونا در شرایط سختی به سر می برد و در قالب قرارگاه مذکور نظارتها به صورت محسوس و غیر محسوس در اماکن مختلف‌ مانند پروازها، قطارها و پایانه های مسافربری به صورت جدی و شبانه روزی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز