خبرگزاری کار ایران

وضعیت کرونایی تایباد در خراسان‌رضوی خطرناک است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۸۹۵

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد در استان خراسان رضوی گفت: وضعیت این شهرستان از نظر شیوع کرونا خطرناک و بالاتر از شاخص‌های وضعیت قرمز است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حیدر احسانی در این باره افزود: در حال حاضر برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان ۲ بخش عفونی پیش بینی شده که ۳۴ نفر در این بخشها تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر روند گسترش بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان به روزهای اوج خود رسیده است از این رو  با برگزارکنندگان تجمع ها در این منطقه به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا تمامی مراسم عروسی، عزا و سایر تجمع ها حتی در منازل ممنوع است و در صورت رعایت نکردن این مصوبه با برگزارکنندگان اینگونه مجالس برابر دستور دادستانی برخورد خواهد شد.

وی افزود: تمامی ورزش هایی که در فضاهای سرپوشیده برگزار می شوند، بوستان ها، شهربازی و مراکزی که منجر به تجمع شود تا اعلام بهبود وضعیت، تعطیل هستند و بازگشایی نخواهند شد.

احسانی ادامه داد: از تمامی علمای شیعه و اهل سنت شهرستان می‌خواهیم با تریبونی که در دست دارند نسبت به اوضاع خطرناک این بیماری اطلاع رسانی کنند و از مردم بخواهند همچون ماه های گذشته با دستگاه های متولی همکاری کنند تا به توانیم این ویروس را شکست داده و به روزهای خوب گذشته بازگردیم.

وی گفت: هم اکنون نتایج آزمایش های بیش از ۵۰ درصد بیماران مشکوک به ابتلا به کرونا در این شهرستان مثبت اعلام می شود و اگر مردم نکات بهداشتی را رعایت نکنند طی چند روز آینده با مشکلات بسیار مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز