خبرگزاری کار ایران

پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی فرودگاه گناباد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۱۰۰

فرماندار گناباد از پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی فرودگاه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، حامد قربانی در تور خبری به مناسبت روز خبرنگار گفت: طرح ساخت فرودگاه این شهرستان که از حدود ۳۰ سال قبل آغاز شده با پیشرفت ۹۶ درصدی در حال اجرا است.

وی افزود: طرح ساخت باند دوم جاده گناباد به قاین به طول ۳۲ کیلومتر و اعتبار هزار و ۴۰ میلیارد ریال از خرداد ماه سال گذشته آغاز شده است و تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۶ کیلومتر در مرحله نخست زیر بار ترافیک می رود.

قربانی با اشاره به این که این جاده یکی از پر خطرترین و پرتصادف ترین جاده های گناباد است افزود: اجرای طرح دو بانده سازی در کاهش مخاطرات جاده ای و حوادث نقش زیادی دارد.

وی ادامه داد: طرح ساخت خط ریلی یونسی به گناباد به عنوان قطعه نخست راه آهن مشهد به زاهدان و چابهار با پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصدی در حال اجراست و اجرای این طرح در کنار فرودگاه گناباد نقش مهمی در رونق تولید و صنعت گردشگری منطقه دارد.

فرماندار گناباد همچنین در بازدید از طرح ساخت بخش سوختگی بیمارستان علامه بهلول گنابادی نیز گفت: برای اجرای این طرح که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، تاکنون افزون بر ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

قربانی افزود: ساخت بخش دوم آی.سی.یو بیمارستان بهلول گنابادی با ۸۰۰ مترمربع زیربنا تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره برداری از آن تعداد تخت های بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان به ۱۸ تخت افزایش می یابد که مراحل تجهیز و نماکاری آن در حال اجراست و برای تکمیل آن ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه می شود و در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی در بازدید از طرح توسعه واحد تولیدی دیرگداز این شهرستان هم گفت: ظرفیت این واحد تولیدی در سال ۱۳۹۸ به ۲۰ هزار  تن افزایش یافته و با بهره برداری از خط  توسعه آن این ظرفیت به ۵۰ هزار تن افزایش می یابد.

فرماندار گناباد اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: تاکنون ۹۰۰ میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است و در سفر امسال مدیر عامل بانک صنعت و معدن به گناباد قرار شد هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به این واحد تولیدی پرداخت شود.

قربانی گفت: مجموع زیربنای توسعه کارخانه افزون بر ۱۰ هزار مترمربع  است و در حال حاضر در سه نوبت در حال فعالیت است و با بهره برداری از طرح توسعه آن برای ۸۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز