خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت پروازها در فرودگاه‌های کشور

سه پرواز لغو شد/ یک پرواز فرود اضطراری داشت

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۷۱۹

به دلیل شرایط جوی بلیت سه پرواز تهران- یاسوج و بالعکس و اهواز مشهد باطل شد و همچنین پرواز مشهد- شهرکرد در فرودگاه اصفهان فرودآمد.

به گزارش ایلنا، باتوجه به ورود سامانه بارشی در کشور همه فرودگاه‌های کشور امروز جمعه (8 بهمن 95) عملیاتی هستند. ستادهای زمستانی فرودگاه‌های برف گیر شبانه روزی در حال انجام وظیفه، برف روبی و آماده نگهداشتن فرودگاه‌ها با هدف انجام پرواز ایمن و مطمئن هستند.   

پر ترافیک ترین فرودگاه های کشور  مهرآباد، مشهد و امام خمینی(ره) علیرغم بارندگی، در حال انجام پروازهای خود هستند.

به دلیل شرایط نامساعد جوی فرودگاه یاسوج و کاهش دید افقی امروز جمعه 8 بهمن، پروازهای شماره ۳۷۰۴  تهران – یاسوج، ساعت ۸:۰۰ و شماره ۳۷۰۵  یاسوج -  تهران ،ساعت ۱۰:۲۰ ،هواپیمایی آسمان، باطل شد.

فرودگاه ایلام به دلیل بارش شدید برف و کاهش دید افقی تا حد صفر، تا اطلاع ثانوی تمام پروازهای این فرودگاه باطل شد.

پروازهای فرودگاه اهواز شامل پرواز شماره 836، اهواز – مشهد، ساعت ۱۱:۴۵، هواپیمایی آسمان، پرواز شماره ۲۶۲۷،اهواز - تهران ساعت ۱۱:۴۰ هواپیمای نفت و پرواز شماره 831، اهواز - تهران ساعت ۱۷۴۰، هواپیمایی آسمان باطل شد.

همچنین پرواز مشهد- شهرکرد به دلیل شرایط جوی به مقصد نرسید و در فرودگاه اصفهان به زمین نشست. هیچ مشکلی برای مسافران این پرواز به وجود نیامد و تمام مسافران سالم هستند و پرواز جایگزین برای مسافران این هواپیما در نظر گرفته شده است.  

تمام موارد ابطال پروازها ناشی از کلاهش دید افقی است و با وجود بارش‎های شدید برف و باران، فرودگاه‎ها در حال عملیات مداوم برفروبی بوده، همگی آماده و عملیاتی هستند.

همچنین مسافران برای کسب اطلاعات بیشتر فرودگاهی می توانند با شماره 199 تماس بگیرند. شماره اطلاعات پرواز فرودگاه امام(ره) نیز 09633 است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز