خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد؛

افزایش دادخواست‌های کارگری در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۹۸۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در چهار ماه ابتدایی سال گذشته 990 دادخواست کارگری در استان مورد بررسی قرار گرفت که این میزان در سال جاری به یک‌هزار و 326 مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا گروسی با اشاره به افزایش میزان دادخواست‌های کارگری در استان گفت: در چهار ماه ابتدایی سال گذشته 990 دادخواست کارگری در استان مورد بررسی قرار گرفته بود که در سال جاری این میزان به یک‌هزار و 326 مورد افزایش یافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: شهرستان قزوین با 638 مورد و شهرستان آوج با 10 مورد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان ثبت دادخواست را به خود اختصاص دادند، همچنین در البرز 276 مرود و در آبیک نیز 222 پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در چهار ماه ابتدایی سال گذشته 751 رای در هیأت تشخیص صادر شد که این میزان در سال جاری به یک‌هزار و 199 رای افزایش یافته است.

این مسئول افزود: 434 پرونده در هیأت‌های حل اختلاف استان بررسی شده و 337 رای صادر شده، همچنین تعداد آرای سازی صادره توسط مراجع حل اختلاف کارگری 500 مورد بوده است.

گروسی گفت: به طور میانگین پیونده‌ها در هیئت تشخیص در طول 28 روز و در هیأت‌های حل اختلاف در طول 26 روز مورد بررسی قرار گرفته و آرای آن‌ها صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز