خبرگزاری کار ایران

در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری ایلنا مطرح شد؛

قزوین در سطح کشور کمترین تنش کارگری را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۰۰۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: موضوع اشتغال در استان قزوین با هماهنگی استانداری و سایر دستگاه‌ها دنبال می‌شود؛ قزوین کمترین تنش کارگری را در بین استان‌های کشور دارد که نشان‌دهنده برنامه‌ریزی بسیار خوب اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ظهر امروز مدیرعامل خبرگزاری ایلنا با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین دیدارد کرد، رضا گروسی در این جلسه گفت: اشتغال از موضوعات بسیار مهم استان است، ایجاد و حفظ اشتغال موضوعی فرابخشی است و همه ارکان در این زمینه وظیفه و نقش مهمی دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین عنوان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین موضوع کاهش واحدهای بحرانی استان را به طور پیوسته پیگیری می‌کند و اشتغال، بیکاری و مشکلات حوزه کارگری به علت حساسیت بالای موضوع بصورت مستمر به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع اشتغال در استان قزوین نیز با هماهنگی استانداری و سایر دستگاه‌ها دنبال می‌شود؛ قزوین کمترین تنش کارگری را در بین استان‌های کشور دارد که نشان‌دهنده برنامه‌ریزی بسیار خوب اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

این مسئول با اشاره به جویندگان کار در استان قزوین که بیشترین آن‌ها جوانان تحصیلکرده هستند بیان کرد: به دلیل فقدان مهارت کافی این افراد نمی‌توانند از فرصت‌های شغلی ایجاد شده بهره‌مند شوند؛ از این رو باید نیروهای جوان و بیکار به سمت فراگیری مهارت مورد نیاز بازار کار هدایت شوند.

 گروسی گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در سطح ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور که در سال ۱۳۹۹ توسط دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به عمل آمد، استان قزوین موفق به کسب رتبه عالی شد که این موضوع نشان از همراهی و همدلی و تلاش جمعی همکاران بوده و باعث رشد روز افزون و ارتقاء سازمان و خدمت صادقانه به جامعه هدف نیز بوده است.

استفاده از ظرفیت خبرگزاری ایلنا در پیگیری مطالبات حوزه کار

در ادامه مدیرعامل خبرگزاری ایلنا گفت: ایلنا به عنوان خبرگزاری کار ایران در حوزه کارگری اقدامات مختلفی را انجام داده و در استان‌ها متناسب با نیاز و شرایط خبرها و مشکلات حوزه کارگری  بازتاب می‌شود.

مسعود حیدری عنوان کرد: تعامل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با خبرگزاری ایلنا بعنوان یک خبرگزاری تخصصی در زمینه کار می‌تواند ضمن پیگیری مطالبات به حق و انعکاس اخبار کار و کارگری به حل بهتر مشکلات در این حوزه کمک کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز