خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت مطرح کرد؛

مشکلی برای تجهیزات درمان بیماران کرونایی در مشهد وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۲۵۳

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اکنون بسیاری از کمبودهایی که دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های کمک تنفسی و اکسیژن ساز داشته، مرتفع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، قاسم جان بابایی در حاشیه جلسه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: با توجه به مدیریت مناسب بیماران بستری و موقت و استفاده از ظرفیت مراکز درمانی در مشهد، اکنون مشکلی در  این زمینه وجود ندارد و مردم نگرانی در این حوزه نداشته باشند.

وی تصریح کرد: با وجود  افزایش چشمگیر بیماران سرپایی و بستری در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه، خوشبختانه مدیریت مناسبی در این حوزه صورت گرفته و از تمام ظرفیت ها برای خدمات رسانی به بیماران استفاده می شود. 

معاون وزیر بهداشت در ادامه گفت: عملیات احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی امداد و نجات مشهد در حال اتمام است و بزودی پس از تجهیز به بهره برداری خواهد رسید. 

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در توسعه تخت های بیمارستانی و خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، اقدامات موثری انجام داده است.

وی ساخت بیمارستان شهید هاشمی نژاد و بیمارستان امداد و نجات جنوب مشهد را  از جمله اقدامات توسعه ای عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز