خبرگزاری کار ایران

با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور انجام می شود؛

افتتاح از فاز اول و دوم مرکز همایش های بین المللی اصفهان/ پیشرفت 48 درصدی پروژه طی 4 سال اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۹۴۷

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از بهره برداری فاز اول و دوم مرکز همایش های بین المللی اصفهان (اجلاس سران) با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ایرج مظفر گفت: احداث این مجموعه از سال 1389 آغاز شده اما 48 درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه در این چهارسال مدیریت شهری رقم خورد.   

وی با اشاره به بهره برداری از فاز اول و دوم مرکز همایش های بین المللی به عنوان یک طرح فرااستانی و منطقه ای با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال به همت شهرداری اصفهان افزود: در 4 سال گذشته این طرح با پیشرفت فیزیکی 48 درصدی و رشد اعتباری 52 درصدی (میزان تخصیص اعتبار به پروژه) همراه بوده است.     

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان  با بیان اینکه مساحت محصور شده این مجموعه بیش از 71 هکتار است، اظهار کرد: سالن اصلی مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان با مساحت بیش از 14 هزار مترمربع، خیابان سازی با مساحت بیش از 87 هزار مترمربع، پیاده روسازی با مساحت بیش از 39 هزار مترمربع و محوطه سازی پروژه از جمله بخش هایی است که مورد بهره برداری قرار می گیرد. همچنین پلازا و ویلاها، 2 پارکینگ با ظرفیت 800 دستگاه خودرو، فضای کنکورس به مساحت 4700 مترمربع، محوطه اداری و دفاتر، دیزل ژنراتورها و نیروگاه خورشیدی از دیگر بخش های آماده بهره برداری است. 

وی افزود: احداث پل تقاطع غیرهمسطح شهید روح الامین برای دسترسی بهتر به پروژه، فضای VIP پشت جایگاه سخنرانی، فضای سبز و سیستم ها و تأسیسات مربوط به فضای سبز از دیگر بخش های تکمیل شده پروژه است.

مظفر گفت: تاکنون بابت اجرای عملیات عمرانی مبلغ ۶۲۱ میلیارد تومان اعتبار صرف شده که ۶۱ در صد آن از سال ۹۶ به بعد پرداخت شده است. مبلغ هزینه شده در این بازه زمانی، 1.6 برابر سال های 90 تا 95 بوده است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: در سال های 96 تا 1400 یعنی در این دوره مدیریت شهری 37 قرارداد جدید با ارزش بیش از سه هزار و 200 میلیارد ریال برای این پروژه منعقد که در مجموع طی سال های 90 تا 1400 بیش از شش هزار و 200 میلیارد ریال قرارداد در این طرح منعقد شده است.   

وی تأکید کرد: در ابتدای این دوره مدیریت شهری پروژه با بدهی‌ها و رکود مواجه بود اما خوشبختانه با تسویه بدهی‌ها، برگزاری جلسات مستمر هفتگی و بازدیدهای مکرر، روزهای رونق به این پروژه بازگشت و این ابرپروژه ملی و بین المللی که یکی از زیرساخت ها و سرمایه های جهانشهر اصفهان است، بالاخره تکمیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز