خبرگزاری کار ایران

زاینده رود، جان شهروندان را می گیرد/ در زاینده رود شنا نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۶۲۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بی توجهی به تابلوهای شنا ممنوع در حاشیه زاینده رود حوادث تلخی را رقم می زند تا جایی که منجر به از دست دادن جگر گوشه هایمان خواهد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، با جاری شدن موقتی و ده روزه زاینده رود، شهروندان زیادی برای تماشای آب به پارک های حاشیه رود مراجعه می کنند و برای شنا کردن تن به آب می زنند.

این درحالی است که بستر رودخانه بعد از آبگیری عمیق تر شده و حالت باتلاقی پیدا می کند و این شرایط برای افرادی که شنا کردن بلد نیستند و حتی شناگران خطرناک است.

فرهاد کاوه آهنگران با تایید این موضوع گفت: عصر روز گذشته بدن بی جان کودک ده ساله ای را از رودخانه گرفتیم و با اروژانس به بیمارستان اعزام کردیم که متاسفانه در راه تمام کرد.

وی ادامه داد: همه ساله با شروع فصل گرما شاهد حضور گردشگران در حاشیه رودخانه ها، دریاچه سدها و کانال های آبیاری و زهکشی برای شنا و گذران اوقات فراغت هستیم؛ بی توجهی به تابلوهای شنا ممنوع در این مناطق حوادث تلخی را رقم می زند تا جایی که منجر به از دست دادن جگر گوشه هایمان خواهد شد.

کاوه آهنگران اضافه کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از تک تک شما همشهریان عزیز خواهشمند است اکنون که باز شدن موقت زاینده  رود باعث شادمانی همگان شده است، با بی توجهی وغفلت از فرزندان خود این شادی را به تلخی و غم تبدیل نکنیم و با رعایت موارد ایمنی به خصوص در مورد کودکان و نوجوانان تابستان بی خطری را پشت سر بگذاریم .

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سازمان همواره با استقرار نیروهای غواص خود در حاشیه زاینده رود به صورت گشتهای خودرویی، موتوری و گشت پیاده سعی در ایمن نگاه داشتن حریم رودخانه در محدوده شهر اصفهان دارد تا محافط جان شما عزیزان باشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز