خبرگزاری کار ایران

افتتاح دفتر کانون عکس قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۹۵۲

دفتر کانون عکس قزوین باحضور معاون عمرانی استانداری، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، اعضای شورای شهر قزوین و هنرمندان استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، دفتر کانون عکس قزوین باحضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، ابوالفضل یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، محسن حق شناس عضو شورای شهر قزوین، مهدیه قافله باشی رئیس کمیسون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر و هنرمندان استان افتتاح شد و سپس در کنار این افتتاحیه، نمایشگاه عکسی از عکس های منتخب دومین جشنواره ملی عکس دار السلطنه برگزار شد.

هیات مدیره کانون عکس قزوین با انتخاب انجمن سینمای جوانان دفتر قزوین و زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آغاز به کار کرد.

حسین میرکمالی، مهران مافی بردبار، خشایار فاضل کاشانی، محسن آقالر و عباس سرلک هیات مدیره این کانون را تشکیل می دهند که این هیئت مدیره با نظر انجمن سینمای جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شدند.

طبق اساسنامه، هیات مدیره انتصابی به مدت دو سال مدیریت کانون عکس را برعهده دارند و پس از آن از میان اعضا و طبق شرایطی که در اساسنامه کانون ذکر شده، انتخابات برگزار و هیات مدیره انتخابی فعالیت خود را آغاز می کنند.

در مدت فعالیت کانون عکس قزوین سه نشست تخصصی، یک نمایشگاه عکس و یک جشنواره عکس ملی برگزار شد و با شروع فعالیت کانون عکس قزوین و همزمانی آن به شیوع ویروس کرونا تمامی فعالیت های این کانون با محدودیت هایی مواجه گردید که امید است با بهبود این شرایط فعالیت های کانون به روال عادی خود بازگردد.

در مدت زمان فعالیت کانون 60 هنرمند در سطح اصلی، موقت و افتخاری به عضویت کانون عکس قزوین درآمدند.

جلسات، رویدادها و کارگاه های آموزشی کانون عکس قزوین از طریق صفحه مجازی کانون و انجمن سینمای جوانان دفتر قزوین اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز