خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

نبود زیرساخت مناسب در کردستان منجر به روند کند توسعه شده است

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۲۵۵

استاندار کردستان با بیان اینکه زیرساخت‌ها در تمامی بخش‌ها به نحو شایسته لحاظ نشده است، گفت: بایستی با تامین اعتبار روند توسعه را در استان تسریع بخشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا شامگاه سه‌شنبه در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در سنندج برگزار شد، افزود: با حمایت‌های معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور قریب به ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش‌های مختلف استان از جمله فرهنگی، ورزشی، سلامت و امنیت طی امسال و سال آینده  کمک می شود.

وی اظهار داشت: در آینده ای نزدیک مردم شاهد به ثمر رسیدن و افتتاح پروژه های طولانی مدت در استان خواهند بود.

مرادنیا با اشاره به اینکه با همه استعداد های درخشان و جوانان مستعد در استان برخی برای امرار معاش به کولبری روی آورده اند، افزود: کولبری نماد تلاش و مشقت افرادی است که به واسطه نابرابری و بی‌تفاوتی‌هایی که نسبت به توسعه استان وجود دارد، بروز و ظهور یافته است.

استاندار کردستان با بیان اینکه کردستان در تمام بخش ها غنی و فعلیت دارد، گفت: اما نبود زیر ساخت های مناسب در اکثر حوزه ها مانع از شکوفایی ظرفیت ها شده است.

مرادنیا خواستار عنایت ویژه مدیران کشوری به مقوله آب در کشاورزی و احداث راه‌های استاندارد و نیز تکمیل راه آهن شد، که در صورت تغییر رویه نسبت به این موارد شاهد بروز رویدادهای مهم اقتصادی در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز