خبرگزاری کار ایران

حسین زادگان در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان؛

مردم پشتوانه ی اصلی امنیت جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۳۷۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: مردم دلبسته نظام جمهوری اسلامی ایران و پشتوانه ی اصلی امنیت پایدار این مرز و بوم محسوب می شوند.

به گزارش ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان، بیان داشت: اگرچه برای حفظ امنیت نیاز به تجهیزات نظامی پیشرفته ی دفاعی داریم، ولی مردم بهترین پشتوانه برای حفظ نظام هستند و با گفتگوی دولت و مردم می توان سطح این امنیت را افزایش داد.

وی خاطر نشان ساخت: تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی قدرت بازدارندگی داشته و تاریخ ۲ قرن اخیر نشان داده که هیچ گاه ایران تهدیدی برای کشورهای همسایه نبوده بلکه در طول سال های گذشته رفتار مسالمت آمیز با مردم جهان داشته است.

معاون استاندارمازندران، افزود: امروز رسانه ها به خصوص شبکه های اجتماعی اینترنت محور، تاثیر به سزایی در امنیت پایدار در جامعه دارند و می توانند با بهره گیری از ظرفیت های تعاملی فضای مجازی و ارتباط مستقیم با مردم در تامین امنیت موفق تر عمل نمود.

حسین زادگان، یاد آور شد: فضای مجازی در دسترس مردم است و ما می توانیم مسایلی را که باعث برهم زدن امنیت کشور می شود، به وسیله ی ابزارها  و روش های جدید، گوشزد کنیم و مردم نسبت به این مسایل آگاهی یابند.

وی اظهارداشت: در شرایط فعلی تهدید امنیتی در کشور و به خصوص در مازندران وجود ندارد و سند آن نیز برگزاری بدون مساله‌ ی امنیتی انتخابات سطح کشور و استان در چند سال گذشته بود.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی، تعامل بین دولت و معاون استاندار مازندران : مردم پشتوانه ی اصلی امنیت جامعه هستند.

وی، تصریح نمود: برقراری گفتگوی بین دولت و مردم باعث افزایش مشارکت آنها در مسایل اجتماعی شده و با ایجاد هم بینشی و هم روشی، هزینه های اجتماعی را کاهش می دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، عنوان کرد: برنامه ی گفتمان سازی باید از سطح پایین جامعه از کودکان در مهد کودک ها اجرایی شود و این کار نیاز به برنامه ریزی مدون از سوی سازمان پدافند غیرعامل داشته تا تربیت شهروندان مسوولیت پذیر آینده کشور را تضمین نماید. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز