خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح کرد:

اختصاص ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام سالن شش هزار نفری و تالار فرهنگ سنندج

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۰۳۹

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اتمام دو پروژه سالن شش هزار نفری و تالار فرهنگ سنندج اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید نمکی روز سه‌شنبه در حاشیه دیدار از سالن ۶ هزار نفری گولان و مجتمع تالار فرهنگ در جمع خبرنگاران گفت: تکمیل پروژه نیمه تمام مجموعه ورزشی ۲۲ گولان به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، که مقرر شد ۱۰ میلیارد تومان آن از اعتبارات استانی و ۱۰ میلیارد تومان دیگر نیز از محل اعتبارات ملی تامین و تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: اهمیت اتمام پروژه به حدی است که تخصیص ۱۰۰ درصدی امسال را زودتر از موعد به استان واگذار کردیم.

نمکی عنوان کرد: مقرر شد طی نشستی که در هفته آینده با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه و نیز پیمانکار و شرکت متولی ساخت مجموعه برگزار می شود، چالش های فنی و مالی مجتمع بررسی و مرتفع شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان هم از کم توجهی شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی کشور به این مجموعه ورزشی انتقاد کرد و گفت: انتظار داریم این شرکت در زمینه تخصیص اعتبار، همکاری بیشتری داشته باشد.

بهرام نصراللهی زاده افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان سال گذشته ۶۰۰ میلیون تومان مطالبات شهرداری از این پروژه ورزشی را پرداخت کرد تا روند کار سرعت بیشتری پیدا کنند.

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص مجتمع تالار فرهنگی _ هنری سنندج، گفت: با توجه به اینکه کردستان یکی از استان های هنرمند خیز و هنرمند پرور است، درصددیم با تامین اعتبار این پروژه هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

نمکی تصریح کرد: بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه روند تکمیل پروژه نیاز است، که مقرر شد از محل کمک های ملی و استانی ضمن تامین اعتبار به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه کردستان جزو استان های با اولویت در بحث تامین اعتبار است، خاطر نشان کرد: با تزریق سرمایه می توانیم شاهد اتمام پروژه در سال آینده و در هفته دولت باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز