خبرگزاری کار ایران

اداره کل تعاون همدان در بخش فرهنگی رتبه سوم کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۱۵۴

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با توجه به بررسی های به عمل آمده و ارزیابی عملکرد سال گذشته، رتبه سوم بخش فرهنگی و اجتماعی را در سطح کشور کسب کرد.

به گزارش ایلنا از همدان، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور با صدور پیامی با تبریک کسب رتبه سوم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی گفت: در شرایط دشوار و پیچیده ناشی از همه گیری کرونا، بی‌تردید تلاش همکاران ارجمند از پایه‌های اصلی صیانت از تولید، اشتغال و کارآفرینی به شمار می‌رود که با بهره‌گیری از توان فنی و دانش تجربی خود می‌توانند زمینه‌ساز حفظ پایداری و انسجام اقتصادی و اجتماعی کشور باشند.

در پیام «ابراهیم صادقی فر» آمده است: در چنین شرایطی زمینه‌سازی برای جهش تولید، بهبود کمیت و کیفیت کارها در عین بهره مندی منابع انسانی از خدمات مناسب از جلوه های عدالت اجتماعی عامل افزایش کارایی در جامعه کار و تولید و بهبود رضایت مردم است.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور اظهار داشت: هم اکنون کشور در مسیر تحول و تکامل، تلاش آگاهانه برای رفع و اصلاح کاستی ها و نیز در انداختن طرح و برنامه های خلاقانه و نوین برای بهبود عملکردها، نیازمند نگاه عالمانه و مرور اقدامات گذشته خویش با تکیه بر ارزش‌های کاری و الزامات اجتماعی است.

صادقی فر ادامه داد: با عنایت به اینکه بر پایه بررسی‌های به عمل آمده و ارزیابی عملکرد صورت گرفته، مجموعه استانی تحت مدیریت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در طول سال گذشته رتبه سوم را در این حوزه معاونت اخذ کرده است، بدین وسیله از تلاش ها و خدمات شایان توجه «احمد توصیفیان» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره کسب این رتبه گفت: با توجه به شیوع و همه گیری بیماری کرونا در جامعه و محدودیت های ایجاد شده اجرای کارگاه های آموزشی به صورت مجازی با موضوع پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار و تولید، پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، آشنایی کارگران با نحوه سرمایه گذاری در بازار بورس برگزار شده است.

احمد توصیفیان افزود: شناسایی و انتخاب نخبگان جامعه کار و تولید، برگزاری برنامه ها و جشنواره های ورزشی به صورت مجازی، اجرای برنامه های فرهنگی در راستای ارتقا فرهنگ کار در جامعه هدف، برگزاری مرحله کشوری مسابقه قرآن به صورت مجازی و مسابقات کتابخوانی در بین جامعه هدف در راستای تحقق شعار سال، از دیگر اقدامات حوزه مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز